de aanloop - Reisverslag uit Casares, Spanje van pieter en nelly wal - WaarBenJij.nu de aanloop - Reisverslag uit Casares, Spanje van pieter en nelly wal - WaarBenJij.nu

de aanloop

Door: Pieter van der Wal

Blijf op de hoogte en volg pieter en nelly

10 Maart 2014 | Spanje, Casares

De aanloop naar Tarifa zit er bijna op. Veel (bijna) lege campings onderweg, niet echt gezellig. in Frankrijk 's middags 25 gr C en de andere morgen dik ijs op de ruiten. In Zuid Frankrijk en Noord Spanje zoveel wind dat er onderweg een paneel van onze Polar is afgewaaid. In Spanje worden de campings wat drukker en in Burgos mensen ontmoet die met Klaas en Jelma, de organisatoren van Vagebond reizen eerder naar Marokko zijn geweest, vol loff!! Vandaag een schitterende rit van Burgos naar Casares, mooie vlaktes en bergen met volop sneeuw. Morgen uitblazen, woensdag bij de groep aansluiten, donderdag Nelly's verjaardag vieren en vrijdag de oversteek naar Marokko "here we come"

• 10 Maart 2014 - 22:38

Suus:

Dit klinkt al goed. Geniet ervan en alvast gefeliciteerd met je verjaardag .Dikke zoenen van de Damen

• 10 Maart 2014 - 23:43

Marleen:

zo het eerste stuk zit erop en het gaat best goed zo te horen, geniet ervan en succes met alles groetjes van ons xx

• 11 Maart 2014 - 07:39

Patries:

Lekker hoor, nu al vol avonturen. En dan moet het echte werk nog gaan beginnen!
    Heerlijk toch!!! Donderdagochtend effe skypen??? Zoen x

• 11 Maart 2014 - 08:52

Linda Van Kengert:

Jongens, veel plezier en ik volg jullie verslag wel. groeten van Kengert, Linda

• 11 Maart 2014 - 09:55

Riet Borsboom:

hallo Nelly en Pieter jullie verslag gelezen , spannend allemaal hoor geniet er van en tot horens kus riet

• 11 Maart 2014 - 10:30

Anita En Enrico:

Klinkt super,Geniet er van en tante Nelly alvast een dikke kus voor haar verjaardag. Geniet van die mooie avontuur en tot snel. xxx Anita en Enrico

• 11 Maart 2014 - 11:16

Sandra De Koning:

hoi nel ik heb je gevonden, veel plezier en alvast een fijne verjaardag

• 11 Maart 2014 - 13:27

Eva:

Dag lieve Fam
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Lekker genieten! Goeie reis! En een fijne verjaardag !!! Xx

• 11 Maart 2014 - 17:05

Marionwolters:

Dat klinkt allemaal super Nelly en wat gaat er gebeuren met dat paneel?
    Veel reis plezier tot schrijven xxx Jon

• 11 Maart 2014 - 18:57

Lenie Wichman:

Hoi nel en pieter leuk om jullie zo te volgen en fijn dat het goed gaat .
    Ik wil je vast feliciteren nel met je verjaardag donderdag. Geniet ervan en nog een goede reis.
    Groetjes lenie.

• 12 Maart 2014 - 07:57

Mariette En Tom:

Wat een leuke reis weer!
    Veel plezier en groeten aan Adrie en Jan :-)

• 12 Maart 2014 - 10:58

Jolanda Jansson:

Nelly, alvast van harte proficiat met je verjaardag gewenst :)

• 12 Maart 2014 - 20:46

Anita:

Leuk om jullie op deze manier te volgen ,
    Zonde van de schade die jullie hebben op gelopen.
    nel alvast gefeliciteerd ,en ik wens jullie een fijne reis toe ,
    En een hele fijne vakantie .
    Lieve groetjes van Anita

• 13 Maart 2014 - 07:38

Henny:

hieperdepiep, nelly is jarig vandaag.
    hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag en als je een kameel voor je verjaardag krijgt, gewoon meebrengen naar huis.

groetjes hennij

• 13 Maart 2014 - 11:29

Marian En Rinus:

Nelly, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gezonde jaren toegewenst samen met je Pieter. Maak er een gezellige dag van. Het eerste gedeelte van jullie reis begint al aardig op te schieten. Jullie hebben al heel veel beleefd, lezen we. Nu op naar het grote avontuur. Een fantastische reis toegewenst. Wij volgen het wel vanuit onze stoel haha.
    Heel veel plezier en groeten van Marian en Rinus

• 13 Maart 2014 - 19:43

Nel.krijgsman:

nelly, van harte gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van met Pieter en reisgenoten,
    groetjes Nel.

• 13 Maart 2014 - 19:47

Marion:

Hoi hoi Nelly van harte gefeliciteerd met jou verjaardag dacht had vanmorgen vroeg al een ber gestuurd maar kan het nu niet vinden dus dan nu een beetje heel laat alsnog fijne avond en veel reis plezier zo saampjes gr xxxxx Jon

• 13 Maart 2014 - 21:36

Herman Van Hoogdalem:

Goede avond vakantiegangers.

Tiny en ik wensen Nelly een fijne verjaardag. Ben wel wat laat daarom, maar het is welgemeend.
    Wij wensen je nog vele maar vooral gezonde jaren.
    Pieter natuurlijk ook gefeliciteerd.

Verder wensen wij jullie nog een goede reis. En doe voorzichtig.

Groeten van Tiny en Herman van Hoogdalem.